لوازم‌ یدکی نیسان قشقایی را ازکجا بخریم


نیسان قشقایی خودرو شاسی‌بلند پرطرفدار ساخت ژاپن است. از سال 2006 این خودرو به یک خودرو پرفروش در اروپا تبدیل‌شده است. شرکت نیسان ژاپن نام این خودرو را از ایل بزرگ قشقایی ایران گرفته است. نیسان قشقایی در سال 88 به بازار ایران معرفی شد. متأسفانه خیلی زود در سال 91 از خط مونتاژ شرکت پارس‌خودرو که نماینده فروش نیسان در ایران بود خارج شد. این موضوع باعث شد که دارندگان نیسان قشقایی در ایران همواره برای خرید لوازم جانبی با چالش‌های مواجه شوند. مهم‌ترین مسئله دارندگان نیسان قشقایی این است که لوازم‌ یدکی قشقایی را از کجا بخرند؟ یا اینکه چه زمانی باید به خرید لوازم استوک نیسان قشقایی رضایت دهند؟ از همه مهم‌تر قیمت لوازم‌ یدکی نیسان قشقایی است که با توجه به کم یاب بودن برخی قطعات و نوسانات دائم بازار ارز در حال تغییر است.
مشتریان ما سؤالات مشترک زیادی در مورد خرید لوازم‌ یدکی نیسان قشقایی دارند. سؤالاتی که اکثراً پیرامون این کلیدواژه‌ها است:

  • قیمت لوازم‌ یدکی نیسان قشقایی
  • دسته‌ موتور نیسان قشقایی
  • لاستیک نیسان قشقایی
  • خرید چراغ جلو و چراغ عقب نیسان قشقایی
  • لوازم استوک نیسان قشقایی

 

راه های تشخیص لوازم یدکی اصل و تقلبی

 

قیمت لوازم‌ یدکی نیسان قشقایی


با توجه به شرایط اقتصادی کشور، قیمت لوازم‌ یدکی نیسان قشقایی در کنار عملکرد و کارکردی برای خودرو در پی خواهد داشت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. نوسانات بازار ارز باعث شده است که در برخی موارد قیمت لوازم‌ یدکی نیسان قشقایی در ساعات مختلف روز تغییر کند. به همین علت در فروشگاه‌های اینترنتی فروش لوازم‌ یدکی از خریدار خواسته می‌شود برای استعلام قیمت لوازم‌ یدکی با کارشناس فروش تماس بگیرند. ازآنجایی‌ که فروشگاه جت یدک اکثر لوازم‌ یدکی نیسان قشقایی را در انبار موجود دارد، قیمت لوازم‌ یدکی را صفحه محصول درج می‌کند.


دسته‌ موتور نیسان قشقایی


دسته‌ موتور وظیفه تحمل مجموعه موتور و گیربکس را بر عهده دارد. همچنین وظیفه دفع ارتعاشات ناشی از عملکرد موتور بر عهده این قطعه است. دسته‌ موتور نیسان قشقایی ازجمله لوازم‌ یدکی است که خیلی زود مستهلک نمی‌شود. البته خرابی این قطعه به نوع رانندگی و مسیرهای که خودرو در آن رفت‌ و آمد دارد بستگی دارد. فشاری زیادی که در رانندگی‌های پرگاز، انجام تیک آف و تردد در مسیرهای ناهموار به موتور خودرو وارد می‌شود، عمر دسته‌ موتور نیسان قشقایی را کاهش می‌دهد. اگر در هنگام رانندگی حس کردید پدال کلاچ خودرو لرزش دارد به خرابی دسته‌ موتور شک کنید.
دسته‌ موتور و لوازم گیربکس نیسان قشقایی ازجمله لوازم‌ یدکی کمیاب این خودرو است. اگر بنا باشد برای خرید لوازم‌ یدکی نیسان قشقایی در تهران به بازار لوازم‌ یدکی مراجعه کنید. برای خرید دسته‌ موتور باید کل بازار را زیرورو کنید که به‌ احتمال‌ زیاد در آخر کار با دست‌ خالی برمی‌گردید.
برای خرید لوازم‌ یدکی نیسان قشقایی در تهران از فروشگاه جت یدک کمک بگیرید. جت یدک در قلب بازار لوازم‌ یدکی تهران قرار دارد. اگر با مراجعه به سایت جت یدک قطعه موردنیاز خود را پیدا نکردید، می‌توانید با یک تماس تلفنی لوازم‌ یدکی موردنیاز خود را سفارش دهید. قطعاً با این روش زودتر به نتیجه خواهید رسید.


لاستیک نیسان قشقایی


برای تعویض لاستیک نیسان قشقایی مانند دیگر خودروها نمی‌توان استاندارد معینی تعیین کرد؛ اما به‌طورکلی راننده خودرو دائماً باید لاستیک خودرو ازلحاظ ظاهری چک کند. بسیاری از کارشناسان عمر مفید لاستیک خودرو را 5 سال می‌دانند هرچند برخی از شرکت‌ها ازجمله نیسان عمر تایرهای خودروهای تولیدی خود را تا 10 سال اعلام کرده است. شرط عقل حکم می‌کند از چک کردن لاستیک‌ها به‌طور مداوم غافل نشوید. در صورت نیاز به تعویض لاستیک خودرو حتماً لاستیک نو خریداری کنید و از خرید لاستیک‌های استوک خودداری کنید.
برای خرید لاستیک فابریک نیسان قشقایی، لاستیک مدل 65/ 215R16 شرکت یوکوهما ژاپن، هانکوک کره یا لینگ لانگ چین پیشنهادهای عالی هستند.


چراغ جلو نیسان قشقایی


ازجمله گران‌ترین لوازم جانبی نیسان قشقایی چراغ جلو این خودرو است. قیمت چراغ جلو اصل نیسان قشقایی بسیار بالاست. نمونه‌های مشابه نیز کیفیت مناسبی ندارند. در زمان خرید چراغ جلو نیسان قشقایی اکثر دارندگان خودرو به دنبال مراکز فروش لوازم استوک نیسان قشقایی هستند. می‌توان گفت در مورد چراغ جلو نیسان قشقایی خرید استوک آن می‌تواند بهترین انتخاب باشد.
قیمت چراغ عقب نیسان قشقایی نیز به علت تغییرات زیاد قیمت و یا نایاب بودن کالای اصلی در سایت‌های فروش لوازم جانبی اعلام نمی‌شود. برای استعلام قیمت یا خرید لوازم جانبی اصلی و کمیاب نیسان قشقایی می‌توانید با کارشناسان فروش جت یدک تماس بگیرید و به‌ صورت رایگان مشاوره بگیرید.


لوازم استوک نیسان قشقایی


وارد نشدن قطعات یدکی اصلی نیسان قشقایی به کشور، بالا بودن قیمت برند اصلی لوازم جانبی موجود، بی‌کیفیت بودن لوازم‌ یدکی مشابه همه باعث شده است که دارندگان نیسان قشقایی برای تعویض قطعات خودرو خود به فکر خرید لوازم استوک باشند. ماهم در طول این مطلب به مواردی که خرید لوازم‌ یدکی استوک می‌تواند بهترین و یا بدترین گزینه باشد اشاره کردیم.
فروشگاه جت یدک به‌ صورت اختصاصی کار فروش لوازم جانبی خودروهای شرکت نیسان را انجام می‌دهد. مشاوره تخصصی رایگان را به‌ صورت تلفنی ارائه می‌دهد. لوازم جانبی نیسان قشقایی را با تضمین اصالت کالا و با اطمینان از فروشگاه جت یدک خریداری کنید.